søndag den 29. juni 2014

Hakkede Puder

Så fik sofaen nye puder....

Det er indtil videre blevet til 2 hakkede puder i grå og koralrøde/rosa farver. På bagsiden er de monteret med gråt jersey stof og trykknapper.
Og jeg er faktisk ganske godt tilfreds med resultatet. Det har været sjovt at begynde noget helt nyt-som at lære at hakke. Og da jeg ikke kender nogen der kan hakke, har det været mig selv og den hjælp jeg har kunne få på nettet, der har gjort processen. Se i mit tidligere indslag om hakkede puder, hvor jeg har fundet hjælpen. 
Og nu kan jeg glæde mig over at stuen har fået lidt nye sommer farver. Men der skal flere sofapuder til. Så næste projekt bliver flere puder- hæklede denne gang. 
Jeg har forelsket mig i Jeannet Bøgelund Bentzens Harlekinpuder. Opskriften er i Alt om Håndarbejdes Strikkemagasin nr 04/2014 og de er nemme og sjove at lave. 

Så mens børnene hygger sig med vennerne og vejret er gråt og ikke særlig sommer-agtigt vil jeg hygge mig indenfor med min første Harlekinpude.

God Søndag til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar