lørdag den 5. april 2014

Lines småkager

Der har været lidt stille på Kabistrik, men det er ikke fordi jeg ikke har arbejdet med mine krea-projekter. Jeg har bare gang i så mange projekter lige nu, at jeg har sat mig for at få afsluttet et par stykker før jeg begynder på mere. Det løfte holdt så til i dag, hvor jeg gav mig i kast med at kreere øreringe. Jeg har fået syet den flotteste kjole til min venindes datters konfirmation og jeg har et billede i hovedet af, at jeg skal have røde øreringe på til kjolen. Så dem er jeg ved at eksperimentere med. Men jeg er ikke klar til at dele dem på bloggen endnu. Så det må vente.
Til gengæld arbejder jeg hårdt på at blive færdig med mit Rombetæppe. Og det begynder da at ligne noget....
 Men der er et stykke vej endnu og jeg er en smule nervøs for om der er garn nok.
Mens jeg har "slidt" med tæppet, har min store pige været i køkkenet og har bagt de lækreste Peanutbutter småkager. Skønt med børn der er så store at de kan selv- og skønt at de har lyst til at være med i køkkenet. Dog måtte jeg liiige minde om at oprydning hører med når man bager!

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se det færdige resultat :-) Deler Line ud af opskriften på de lækre småkager?

    SvarSlet