mandag den 14. juli 2014

Harlekinpude og Ferietid

Ferietid er også krea-tid....


Børnene og Manden Min har ferie. Og på fredag er det også min tur til 3 ugers ferie. Og jeg glæder mig helt vildt til at slappe af, hygge med familien, nyde den danske sommer, campere i Sæby og så er der også lige en spejder lejr i Sønderjylland. 
Og så ser jeg frem til en masse Krea-tid. Jeg er blevet super god til at prioritere at bruge tid på MIG og de ting JEG har lyst til. Det var sværere da børnene var mindre, men nu hvor de er 10 og 13 har jeg en masse tid til mig selv. Og så nyder børnene faktisk, at jeg er blevet bedre til at slappe af og ikke hele tiden har praktiske gøremål der skal ordnes. Ja de praktiske ting som madlavning, tøjvask osv er der selvfølgelig stadig, men børnene er søde til at hjælpe til og så går jeg nok ikke længere så meget op i om alt står på lige række og om der er et støvfnug i vindueskarmen. 
Så hvis ellers vejret vil være med os regner jeg med en masse tid på terrassen til Krea-aktiviteter.

Jeg overvejer, om jeg skal starte på et nyt projekt. Jeg har nemlig forelsket mig i denne patentstrikkede cardigan fra Helga Isagers Strikketøj

Så måske bliver det mit ferie projekt......

Kan også være det bliver endnu en hakket eller hæklet pude. Jeg er lige blevet færdig med denne Harlekinpude. Og jeg er sikker på der skal laves flere puder på et tidspunkt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar