søndag den 13. april 2014

Hæklede Påskekyllinger

Mit Rombetæppe ligger stille nede i sin kurv. Helt stille. Tror det trængte til en pause. Eller var det mon mig der trængte til en pause? Jeg må nok endnu engang erkende at jeg ikke er så god til laaange projekter. Jeg ved det udmærket godt, men tæppet er bare så super fedt at det bare skal laves færdig.
Men ugen er i stedet gået med at lave gave til en der snart har fødselsdag og med at lave lidt hyggeligt pynt til påsken. Det er blandt andet blevet til søde hæklede påskekyllinger. Jeg tror at de skal pynte på bordet til påskefrokosten næste week-end.

Opskriften findes lige her: HER
Desværre er jeg løbet tør for orange garn i min reste-kurv, så jeg må have fat i lidt mere så kyllinge farmen kan blive lidt større. Jeg synes også de kan være fine som en lille værtindegave.
Så mon ikke der bliver klækket lidt flere kyllinger inden påsken sætter ind for alvor.

God Søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar