søndag den 23. februar 2014

Vinterferie

                                     En brugt vinterferie


Jeg havde egentlig rigtig mange planer for vinterferie: Arbejde med mit hæklede tæppe, hygge med min store datter, begynde på et nyt strikkeprojekt osv. Min søn har hele ugen været med sin far på arbejde i Polen. 
Men Vupti så var mine 2 fridage gået, bla. med shoppetur med min datter. Super hyggeligt. Og vupti- nu er resten af ugen også gået. 
Nåede jeg det jeg gerne ville? Nej, men sådan er det jo ofte. 
Nu er drengene igen hjemme fra Polen, dejligt. 
Men lidt tid blev der dog til mine projekter. Jeg blev færdig med 2 strikkede køkkenhåndklæder i lyse forårsfarver og så er jeg begyndt at sy romberne sammen på mit hæklede tæppe. Og jeg kan endnu engang konstatere at luften går lidt af mig når der skal syes sammen og heftes ender. Det er bare ikke den mest spændende del af processen........ Så derfor skifter jeg lidt mellem at hækle på tæppet, sy romber sammen, og lave andre små projekter som f.eks. køkkenhåndklæderne.
Senere i eftermiddag står den på heste hygge med min datter.

God søndag 


                                                       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar